Fair Play-Ligan 2022

VINNARNA FAIR PLAY-LIGAN 2022
På delade förstaplatser på både dam- och herrsidan finner vi i årets schysstaste lag; Höörs IS, Teknologkårens IF - LTHHjärnarps Gif och Rydsgårds AIF - stor eloge och grattis!

Precis som förra året sköter damerna sig exemplariskt och går i bräschen för vårt nolltoleransarbete, båda vinnarlagen Höörs IS och Teknologkårens IF LTH har hållit nollan och genomfört sitt seriespel helt utan varningar eller utvisningar. Med bara 1 poäng placerar sig Farstorps GOIF på en tredje plats, och i princip alla damlag (förutom 1/101 lag) har bättre poäng än herrarnas båda vinnarlag. Vilken Fair Play-tabell, mycket imponerande!

På herrsidan placerar sig Lönsboda GoIF på tredjeplatsen, 1 poäng efter vinnarlagen Hjärnarps GIF och Rydsgårds AIF som båda lyckats avsluta säsongen med endast 21 poäng Det kan sättas i jämförelse med sämsta resultatet på 68 poäng.

Topplagen (1-3:e platserna) kommer gratuleras ordentligt och få mottaga de stora vinstcheckarna vid vårt årsmöte i mars och då kommer också fina vinnarbilder

#SchysstmatchSkåne

Guldbollen 2021 Philip Olsson

Årets Rookie 2021 Melker Liljedahl