Seriesegrare 2021
När det är dags att summera säsongen 2021 för P14 kan vi konstatera att det varit ett bra år.
Ungdomarna har utvecklats oerhört mycket både som individer, fotbollsmässigt och som kollektiv!
Vi har under säsongen tränat mycket på att äga boll och snabb återerövring.
Till hjälp har vi haft Berka som hjälpt oss med spelarutveckling och spegling.
Vi har också haft hjälp av Claes Moberg som har en lång meritlista inom fotbollen som tex. styrelseledamot i Småländska fotbollsförbundet, Ordförande i fotbollsutvecklingskomitén, delegat för Svenska Fotbollsförbundet vid Riksidrottsförbundet, Styrelseledamot i Damsektionen i Vittsjö GIK mm.
Vi hoppas såklart på fortsatt samarbete även kommande år.
Att allt detta mynnade ut i en serieseger är ju bara ren bonus och väldigt kul.
Seriesegern firades av med Pizza, bastu, bad, pingis, biljard och gött häng
Nu längtar vi redan efter fotboll 2022
Albin o Fredrik
Kristianstasd Arena Cup

P13 har spelat Kristianstad Arena Cup i helgen⚽️⭐️
Killarna gjorde en mycket bra insats, de gick vidare från gruppen efter två vinster och slog sen Staffanstorp med 3-1 i 16-dels finalen efter en väldigt bra match. I 8-dels finalen blev det förlust med 1-0 efter en jämn match mot Eskilsminne.
Killarna spelade jättebra och vi är så nöjda hur de genomförde cupen🤩⚽️

Tränarna

P10 spelade fantastisk fotboll i sista matchen för denna säsongen, bollen ville inte in i första halvlek men i andra kom äntligen målen också.

Året har varit superbra för killarna, nu ser vi fram mot nya utmaningar till nästa säsong

Diamantsponsor
Guldsponsorer