Sista matchen för säsongen 2022
F15 spelar sin sista match för denna säsong borta mot Wä. Tjejerna gör en jättebra insats trots lite skavanker och kort om spelare
Vi kunde lika gärna vunnit matchen men sätter inte våra chanser och Wä har en spelare som är riktigt duktig. Vi stod upp bra jämfört mot förra gången vi möttes och efter 0-0 i halvlek blev det förlust med 4-2.
Nu har vi en träning kvar sen väntar lite uppehåll innan vi ser fram emot en ny säsong
Tack för all support denna säsong
Hoppas vi ses på planer 2023 igen
Träning med Osby Sport Academy
Ikväll har tjejerna och killarna F15/P15 tränat med instruktörer från Osby sport academy. David som tränade teknik och passningsspel och Benny som tog hand om målvakterna.
Efteråt blev det fika och information kring deras samarbete med gymnasieskolan Ekbackeskolan.
Alltid kul med andra instruktörer och hoppas de får någon stjärna från oss till sig nästa gymnasieval.
Vi ser fram emot fortsatt samarbete.
Seriesegrare 2021

Kristianstad Arena Cup

WOW, WOW, WOW säger jag, alla 9 tjejer i F14 gjorde en fantastisk dag på Kristianstad Arena Cup⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ TREA!!!!

Ni är så grymma och jag är så stolt

Vi kom tvåa i gruppen, vi förlorade gruppfinalen med 1-0 där vi vaknade för sent och inte lyckades få till det alls.
Höllviken stod för första motståndet i slutspelet, en match vi kontrollerade bra men lyckades inte avgöra innan de kvitterade och efter förlängning så vann vi på straffar.
FC Hessleholm slog vi efter en superbra match i högt tempo med 1-0.
Fortuna stod för motståndet i semifinalen, här hann vi nog inte riktigt ladda om och de hade några duktiga spelare som avgjorde på egen hand.
Match om tredje pris mot LB07, här ledde vi oxå med 1-0 men de kunde kvittera och även denna match gick till förlängning och straffar.

GRATTIS TJEJER⭐️❤️ O tack alla underbara föräldrar och alla andra som varit med hela dagen!!

Therese

Städdag vid Hjärtasjön och Ubbasjön

12 Oktober. Idag har tjejerna i F13 i samarbete med Städa Sverige plockat skräp vid våra fina badplatser Hjärtasjön och Ubbabodasjön

Vi hittar alldeles för mycket skräp!

Bra jobbat tjejer!⭐️⚽️

Åhus Beachsocker

Avslutning F12 och F14

En härlig avslutning på en fantastisk fotbollssäsong för F12 & F14!
Pizza, massa skratt och tårar efter ett fint bildspel från Gothia cup👍⚽️😍

Stort tack till er alla tjejer och även era supporters till föräldrar, ni är grymma👏🏼

Therese, Mimmi, Niclas och Sebastian

Gothia Cup 2018

Fler bilder (+29) >>

Sista matchen mot Wä

Så har F11 spelat sista matchen för denna säsongen⚽️ Borta mot Wä vann vi med uddamålet efter en riktigt bra första halvlek och ledning med tre mål, vi kände nog oss lite trygga med den ledningen när vi även fick in fyran men Wä spelade oxå bra och gjorde två snabba efter det och det blev spännande mot slutet. Agnes avslutade med att göra en kanonräddning och segern va klar👍⚽️
Fantastiska tjejer som alltid ger allt och har en sammanhållning som är så härlig att se! Nu tar vi lite uppehåll och ser fram mot nya utmaningar till nästa säsong.

Diamantsponsor
Guldsponsorer